Zapytałam Was na grupie i na fanpage z czym macie największy problem, jeśli chodzi o przygotowanie grafik. I odezwała się do mnie, między innymi, Angelika pisząc, że trudność sprawia jej opracowanie szablonu grafik na FB.
Angelika jest dietetykiem z kilkuletnim stażem, specjalizuje się w dietoterapii otyłości, nadwagi, chorób tarczycy czy insulinooporności. Tu zobaczysz jej fanpage.
Posiada już swoje logo, kolorystykę i wybrane fonty, a mimo to nie ma pomysłu jak to wszystko ze sobą zgrać.

Na podstawie grafik jakie przesłała mi Angelika, pokażę Wam kilka wskazówek, jak można najprostszym sposobem uatrakcyjnić komunikację wizualną na fanpage.
Szablony grafik mają za zadanie przede wszystkim ujednolicić przekaz. Powtarzające się elementy, wywołują skojarzenia z marką i z czasem stają się rozpoznawalne.
Nie bój się, że Twój profil stanie się "nudny", czy że Ci się opatrzy.
Pamiętaj, że zarówno treści jak i grafiki tworzysz dla odbiorców, a nie dla siebie i to ich musisz do siebie przekonać i przyzwyczaić.
Klient musi się spotkać co najmniej 7 razy z Twoim komunikatem, żeby zacząć Ciebie kojarzyć. Jeśli za każdym razem widzi inną grafikę i nie znajduje żadnych podobieństw, nie ma nawet możliwości uświadomić sobie, że to Ty ciągle do niego mówisz.
Zatem bądź konsekwentna i systematyczna.
Z czasem dojdziesz do wprawy i będziesz odważniej żąglować podstawowymi elementami identyfikacji wizualnej.




Zostaw Komentarz